Club Man מותג הטיפוח האמריקאי המוביל לגברים עכשיו בישראל

חברת ברייסון שיווק" משיקה בישראל את המותג האמריקאי המוביל לטיפוח הזקן והגוף לגברים - Club Man. המותג משווק בשלב ראשון ברשתות: "סופר פארם"  ו"ניו פארם" ובאתר "גלאם גורו".
 
המותג ClubMan  החל את דרכו בשנת 1,810 על ידי רוקח צרפתי, ED PINAUD שרקח פורמולות טבעיות לגברים. ייחודו של המותג מתבטא במוצרים איכותיים המבוססים על צמחים ורכיבים טבעיים אשר לא נוסו על בעלי חיים. המוצרים ניחנים בריחות ומרקמים אהובים על הקהל הגברי.
מאז ומתמיד המותג שימש כמענה לצרכי טיפוח גברי אשר מציע קשת רחבה של תכשירים למגוון ייעודים, לדוגמא: תכשירים לטיפוח לזקן, לשיער, לגילוח, לאמבט, לגוף ועוד. 
לפני כ- 30 שנה המותג נרכש על ידי קונצרן אמריקאי מוביל, ומאז הפך לסמל הגבריות בארה"ב. בין המפורסמים שנאמנים למוצר ניתן להבחין בכבוד הנשיא דונלד טראמפ, הבדרן בוב הופ והשחקן קירק דאגלס.
 
המוצרים הראשונים שישווקו בארץ הם:
שמן מיוחד לזקן (BEARD OIL ): מכיל תמציות שמן לעיצוב ושליטה בשיער.  מרגיע עור יבש, מספק ברק ולחות, עשיר בויטמין E.
קונדישנר לזקן (-IN-1 BEARD CONDITIONER2): מחדש את טיפוח העור והזקן עם קרם לחות פנים ומרכך זקן. אידאלי להרגעת עור מגורה ולמניעת קילופי עור.
BEARD BALM: מבוסס על תערובת ייחודית של שעוות דבורים טבעיות, חלבון סויה ושמן קוקוס כדי להוסיף ברק וזגוג. מתאים לכל סוגי השיער, משקם שיער שבור ומעניק לחות מרבית.
ג'ל רחצה לזקן ולגוף (BEARD AND BODY WASH): משלב את המרכיבים האיכותיים ביותר עם טכנולוגיית קצף חדשה לחוויית הניקיון האולטימטיבית. מזין את הפנים והגוף עם האיזון המושלם של מיזוג לחות עבור כל סוגי הזקן.
סוד המוצרים הוא המרכיבים: פורמולות התכשירים מותאמות במיוחד עבור צרכי הגבר. בנוסף לכך, אוהדי קלאב מן מכורים לעיצוב הגברי ולריחות הייחודיים של המותג כגון רום, קלאסיקה, ונילה ומאסק וטוענים שקשה להחליפם במוצר אחר. 
 
בישראל מיוצגת החברה על ידי חברת "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום מניקור, פדיקור, טיפוח הציפורניים, קוסמטיקה ועוד,  כדוגמת OPI,  IBD , ארדל ועוד. 
 
 
 

img