הפקת אופנה למזוקנים בלבד

מאהוד ברק ועד יהודה לוי - שימו לב, אזעקת טרנד לפניכם. זה התחיל בטפטוף, כעת היכן שלא תסתכלו, תוכלו לראות גברים מזוקנים בכל מקום, ולא רק בגזרת ההיפסטרים התל אביביים. בהמשך למגמה, חברת "ברייסון שיווק" המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים, השיקה ברשתות הפארם המובילות את מוצריClubMan , בריחות ומרקמים עשירים, המבוססים על רכיבים טבעיים וצמחים, אשר לא נוסו על בעלי חיים. למותג מורשת של למעלה מ-200 שנה, לאחר שנוסד בצרפת, ונרכש לפני כ-30 שנה על ידי קונצרן אמריקאי מוביל, ומאז הפך לסמל הגבריות גם בארה"ב.



בהפקת אופנה שצולמה במלון "דייב" החדש בתל אביב, נחשפו המוצרים הראשונים שהגיעו לארץ: שמן לזקן, השומר על רכותו בעזרת תמציות שמנים וויטמינים, קונדישנר לזקן, המעניק רכות ובעל פעולה כפולה של לחות הפנים וריכוך הזקן, ובאלם לזקן - פיתרון לשיער פנים קשה ומקורזל.



קהל היעד: גברים מודעים לעצמם, מטופחים, עם חוש אסתטיקה וסטייל וגם לאוכלוסיה דתית ושומרת מסורת שמתהדרת בתרבות של גידול זקנים הרבה לפני שזה הפך לטרנד חם.


דוגמן: יהב סבן לסוכנות "אלינור שחר"
צלם: לירן מור
סטיילינג: ליאת מורשת
איפור ושיער: עדי סולומון
הפקה: שרון אלימלך

img